"کیا خوبصورت مدھر موسیقی بیحد بیمثال شاعری اور پرسوز آواز کا ملاپ ھوا"۔
مجبور عیسیٰ خیلوی کے گیت “کوئی ڈھولے کوں سمجھاوے“ اتنا مشہور ہوا کہ پڑوسی ملک کے فلمسازوں نے اس گیت کی دُھن چوری کرکے اپنے گلوکاروں سے گوایا ۔
“مجھے تیری محبت کا سہارا مل گیا ھوتا
اگر طوفان نہیں آتا کنارہ مل گیا ھوتا”
لالہ نے اس گیت کے آغاز میں مصور غم کا دوھڑہ شامل کرکے اس گیت کو اور دوام بخشا۔ ابتدائی لفظ ہی درد کی ایک المناک کہانی بیان کر رہا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آثار میکوں بربادی دے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آہ ۔۔۔
اس البم کی خاص بات منور علی ملک صاحب کے گیت ”بیٹھی دیوانی قبراں دے اوھلے“ کی پُر اثر دل آویز شاعری بھی ہے۔ یہ گیت لالہ جی نے درد کے سمندر میں ڈوب کر گایا ۔۔ ایک اردو غزل کا انتخاب بھی کیا گیا جس میں تسلسل کے ساتھ اشعار بھی صابر صاحب کے ہی کہنے پہ لالہ نے شامل کیۓ۔ اس غزل کے ذریعے لالہ جی نے پڑوسی ملک کو ایک پیغام بھی دیا۔ ”جو کچھ بھی ھو بُت میراخدا ھو نہیں سکتا“
صابر صاحب نے پنجاب کی ثقافت کو اپنی کمپوزیشنوں میں جو زندگی دی وہ کسی دوسرے موسیقاروں کے علم میں بھی نہیں تھا۔ ایک مایہ ناز موسیقار اپنے کام کو ایمانداری سے کرنے والا خلوص سے پُر اس درویش صفت انسان صابر علی نے مصور غم ملک سونا خان بے وس کے دوھڑے ماھیوں کو ایسی ٹیون دی کہ سننے والا دم بخود رہ گیا۔
قدیم لوک گیت ”چِٹا کُکڑ بنیرے تے“ جو کہ اکثر خواتین شادی بیاہ میں گاتی تھیں۔ اسی دُھن کو دوھڑوں میں شامل کیا اور کمال کر دیا ۔۔ لالہ جی کا یہ البم بھی صابر صاحب کی اعلیٰ کمپوزیشنز کی بدولت نہ صرف اندرون ملک بلکہ پڑوسی ملک بھارت اور عرب ممالک کے علاوہ یورپ میں بھی پسند کیا گیا۔
“Kia Khoobsoorat Mugher Mouseeki, Bey Had Bemishal Shahire Aur Pur Soz Awaz Ka Milaap Hua”.
Majboor Esa Khelvi k geet “Koi Dholay Koon Samjaway” itna mashoor hua ko parosi mulak k filmsazoon ne ess geet ki dun chori kar k apne gulokaroon say gawayeah.
“Mujay Teri Mohabbat Ka Shahra Mil Gia Hota
Agar Toofan Nahi Ahta Kinara Mil gayeah Ho Gaa”
Lala G ne ess geet k ahgaz main mMasawer-E-Gham ka Dhora shamil kar k ess geet ko aur dawam baksha. Ibtadahi lafaz he dard ki aik alamnak kahani biyan kar raha hai .................................... Ahsar Mehkoon Barbadi Dey.............Ah......
Ess Album ki kash baat Manawer Ali Malik sahib k get “Behti Dewani Qabraan Day Ohlay” ki pur azar dil ahvaiz shahire bee hai. Yeah geet Lala G ne dard k samandar main doob ker gayeah. Aik Urdu ghazal ka b intikhab bee kia gayeah jis main tasalsal k sath ishhar bee Sabir Shaib k hee kehne pay Lala G ny shamil kiyeah. Ess ghazal k zariyeah Lala G ne parosi mulak ko aik pehgham bee diyeah. “Jo Kuch Bee Ho Buth Mera Khuda Ho Nahi Shakta”
Sabir Shaib ne Punjab ki sikafat ko apni composition main jo zindagi dee wo kisi dosray moseekaroon k ilam main b nahi tha. Aik maya naz moseekar apne kaam ko emaandari say karnay wala kahloos say pur is dervaish sift inshan Sabir Ali ne Masawer-E-Gham Malik Sona Khan Bewas k Dohrey Mahiyoun ko aisi tune dee k sunain wala dam ba khud reh gayeah.
Qadeem lok geet “Chita Kuker Baneray Tay” jo aksar khawatain shadi biyeah main gati thi. Usi dun ko dohroon main shamil kia aur kamal kar diyeah. Lala G ka yeah Album bee Sabir sahib ki ahla composition ki badilat na sirf androon mulk balkay parosi mulak Baharat aur Arab mulak k ilahwa Euorpe main b pasand kia gyeah.
|